SELAMAT DATANG KE TAMAN RENGAS JAYA

SELAMAT DATANG KE TAMAN RENGAS JAYA

Selamat Datang

Khamis, 19 Ogos 2010

RUMAH RETAK: MMC-GAMUDA JV AMBIL TANGGUNGJAWAB

Salam Sejahtera dan Salam 1TRJ.  Bertemu lagi dalam ruangan bicara TRJ.  Sepertimana yang dimaklumkan oleh penghuni TRJ berkenaan keretakan pada rumah mereka akibat pembinaan jejantas laluan motosikal dan pejalan kaki, Pihak MMC-Gamuda JV hari telah membuat lawatan ke tempat dan rumah yang berkenaan.  Melalui perbincangan daintara pihak Gamuda dengan wakil penduduk yang diketuai oleh Pengerusi, Naib Pengerusi dan Bendahari TRJ, mereka akan membaiki segala kerosakan yang dialami oleh penduduk akibat dari kerja-kerja 'piling' dan pembinaan jejantas tersebut.


Gambar Sekitar Lawatan En. Johari Dan En Chandra ke Sebahagian Daripada
Rumah-Rumah Yang Terlibat.

Rumah Pengerusi


 Rumah Pak Alang


Rumah Bendahari
Mengikut persetujuan dari penduduk dan juga pihak kontraktor, maka kerja-kerja pembaikan kerosakan tersebut akan dimulakan pada seawal hari isnin 23-8-2010 dan berlanjutan sehingga selepas menyambut hari raya aidil fitri.  Sekian.


Terkini: 30.08.2010.

Sepertimana yang telah dijanjikan, pihak yang berkenaan telah menjalankan kerja-kerja pembaikan bermula isnin 23.08.2010 hingga sabtu 28.08.2010. Rumah-rumah yang terlibat ialah No 60, 61, 62. Sementara rumah-rumah yang lain akan diperbaiki selepas menyambut Hari Raya Aidil Fitri.










 



Oleh : PYK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan